Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere bakarak mimarilmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun site analizleri dâhilin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize koymak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, gelir ve ilişki alanları gibi bileğmeslekkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların meslekletmeniz dâhilin farklı bileğerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En güçlü etkinliği, iyi maliyette ika zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı takas hakikaten emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde bucak meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin geçmiş plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde bileğmeslekti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle omuz omuza artık “ne istersem onu tuzakırım” devri saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği gözcü kebir rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilim ve haberleşme teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına değin iş proseslerini bileğmeslektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk araştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Amma takip fail yıllarda genel ağ site çtuzakışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun fail web sitesi yalnızca üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sarhoş olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir kimlik belgesi olduğu yadsısalat. Burada önemli bir sermaye henüz var, o da şu: Web tasavvur ve mukayyetm çtuzakışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çtuzakışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasavvur adı altında saksılayıp şirketin reel mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birsonsuz projenin gün içinde üst el tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da başka bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede durmadan üstınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine rabıtlı. Kısaca yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, nihayetinde istenilen hatimeları vermemektedir.